EMY-chat - Keskustelua mielen hyvinvoinnista ja arjen asioista

Ryhmächat
20.8.2026 11:00–12:30

Espoon mielenterveysyhdistys EMY ry:n ylläpitämä chatti. Kuulumisten vaihtoa, vertaiskeskustelua mielen hyvinvoinnista ja mieltä askarruttavista asioista. Tule chattailemaan kanssamme! Halutessassi kerromme lisää myös Emyn muusta virtuaali- ja lähitoiminnasta. Olet lämpimästi tervetullut mukaan! Yksin ei kannata jäädä!

(Chatti on tarkoitettu yli 18-vuotiaille)