Diabetes-keskustelut

Ryhmächat
17.12.2026 18:00–19:30

Tule keskustelemaan diabeteksesta! Diabetes Pirkanmaa ry ylläpitää Diabetes-keskustelut chattia ja keskustelemaan voi tulla sekä tyypin 1 että tyypin 2 diabeetikot. Chattia ohjaa vertaistukikoulutuksen käynyt ykköstyypin diabeetikko. Chattiin voit osallistua nimettömänä ja keskustella toisten samanlaisessa tilanteessa olevien kanssa.